Hoiva-alan ainutlaatuisen Omaisviestintä-ratkaisun iOS-versio ensiesittelyssä

LEHDISTÖKUTSU

Joensuu 8. toukokuuta 2017. Järjestelmätoimittaja Fastroin Omaisviestintä-applikaatio  on saatavilla nyt myös Applen iOS-laitteille. Omaisviestintäpalvelu toimii sekä iOS- että Android-laitteilla, ja sitä voi käyttää selaimen kautta. Fastroi esittelee uutuutta osastollaan 215 Sosiaali- ja terveydenhuollon atk-päivillä 23.–24. toukokuuta Finlandia-talossa Helsingissä. Tiedotusvälineiden edustajat ovat tervetulleita tutustumaan ratkaisun hyötyihin ja tapaamaan Fastroin henkilökuntaa.

Fastroin HILKKA™-toiminnanohjausjärjestelmään nivoutuva Omaisviestintä avaa hoivapalvelujen asiakkaan päiväohjelman omaisten nähtäville ja tarjoaa tietoturvallisen asiointikanavan hoitohenkilökunnan kanssa. Tiedon etsintä ja näkymä asiakkuuteen paranevat huomattavasti, kun omaisten kanssa käyty viestintä on liitetty kiinteäksi osaksi asiakastietojärjestelmää.

Omaisviestintä-ratkaisun avulla hoitohenkilökunnan työaikaa vapautuu omaisten puhelinsoitoilta hoitotyölle, mikä parantaa hoidon laatua. Palvelusta hyötyvät siten niin hoidettava itse, hänen omaisensa kuin hoivapalvelun tarjoajakin. Ratkaisulla on jo useita käyttäjäorganisaatioita, ja käyttökokemukset ovat olleet hyviä.

Lisätietoja:
Johanna Tanninen
markkinointi- ja henkilöstöjohtaja, Fastroi Oy
0440 386 117,
johanna.tanninenfastroi.fi

Risto Jalovaara
Toimitusjohtaja, Fastroi Oy
risto.jalovaara@fastroi.fi

Omaisviestinnän tuote-esite
Omaisviestintäpalvelu: www.omaisviestinta.fi
Asiakastarina: Sisältöä elämään!® hoiva- ja hyvinvointipalvelut
Blogikirjoitus: Mitä minun hoivakodissa asuvalle läheiselleni kuuluu?

Fastroi Oy
Fastroi on innovatiivinen järjestelmätoimittaja, joka tuottaa langattomia tiedonkeruuratkaisuja hoiva-alan ja asumispalvelujen  toiminnanohjaukseen. Yrityksen tuotteet edustavat alan kärkiosaamista, jonka perustana on henkilöstön laaja kokemus avoimen lähdekoodin, langattoman teknologian sekä paikkatiedon hyödyntämisestä. Vuonna 2003 perustetun Fastroin toimipisteet sijaitsevat Joensuussa, Tampereella ja Espoossa.