Ota yhteyttä

Sähköinen toiminnanohjaus (ERP) tuo tuloksia alalla kuin alalla

Kehitymme asiakkaiden tarpeiden ja muuttuvan maailman mukana.

Lankojen käsissä pitäminen tuottaa ajoittain hankaluuksia jo omassa arkielämässä. Entä sitten yrityksessä, jossa työntekijöitä on kymmeniä ja asiakkaita jopa satoja? Resurssienhallinta ja töiden optimaalinen suunnittelu voi olla vaikeaa – varsinkin kun mukaan tulevat yllättävät tilanteet, erikoishoitoa vaativat asiakkaat ja monimutkainen kirjanpito.

Tämän sopan selkeyttämiseksi kehitimme HILKKA™-toiminnanohjaus- ja asiakastietojärjestelmän (ERP). Ratkaisu arvioi ja optimoi muun muassa työnjaot, aikataulut, matkat ja tehtävät ottaen huomioon sekä asiakas- että työntekijäkohtaiset reunaehdot, rajoitteet ja vaatimukset.

Tarpeisiin mukautuvat ratkaisut

HILKKA™ on siitä etevä, että se mukautuu eri toimialojen tarpeisiin. Järjestelmä helpottaa niin koti- ja sairaanhoitajien, kuntouttajien kuin varhaiskasvattajienkin hektistä työarkea.

Lisäksi HILKKA™ on liitettävissä moniin kymmeniin järjestelmiin rajapintojen avulla, ja järjestelmä toimii saumattomasti myös mobiilissa. Siten tietojen tarkastelu ja raportointi onnistuu missä vain, milloin vain.

Työssä, jonka keskiössä ovat ihmiset, toissijaisiin asioihin kuluva aika tulisi olla niin pieni kuin mahdollista. Kuten arvata saattaa, näin asiat eivät usein ole. Kirjanpitoon ja lomakkeiden etsimiseen tuhlautuu tunteja, jotka ovat aina pois huolenpitoa ja huomiota kaipaavilta asiakkailta. Lisäksi, kun on kyse hoito- tai kasvatustyöstä, ei pienimpiinkään virheisiin ole varaa. Siksi työntekijöiden ylikuormitus, kahdenkertainen kirjaaminen ja sekalaiset lippulappuset tulisi jo jättää historiaan.