Nappula Väylä mahdollistaa asiakkaiden ja läheisten osallisuuden tietoturvallisesti

- Kirjoittanut Minna Kause, tuotepäällikkö

Nappula Väylä mahdollistaa asiakaspalautteen, vaikuttavuuden arvioinnin ja muunlaisen Nappulan ulkopuolelta kerättävän tiedon kirjaamisen ja analysoinnin tietoturvallisesti ja kätevästi. Helppokäyttöisellä Nappula Väylällä voidaan lähettää asiakastyytyväisyyskyselyitä, vaikuttavuuden arviointiin liittyviä kyselyitä tai oikeastaan mitä tahansa asiaa mittaavia kyselyitä asiakkaille, huoltajille tai lähiomaisille, sosiaalityöntekijöille sekä muille tärkeille sidosryhmille. Kyselytuloksista voidaan muokata Nappulassa selkeitä ja informatiivisia kuvaajia.

Nappula Väylän kautta lähetetään tekstiviestillä kertakäyttöinen linkki, jonka avaamalla vastaanottaja voi vastata kyselyyn helposti omalla mobiililaitteellaan/puhelimellaan. Organisaatio voi luoda haluamansa kyselyt helposti Nappulan hallinnassa ja tarkastella jaettujen lomakkeiden vastaushistoriaa halutulta ajanjaksolta, yksikkö-, toimiala- tai maksajakohtaisesti.

Nappula Väylän uudet ominaisuudet ja kehityksen suuntaviivat

Nappula Väylää kehitetään jatkuvasti vastaamaan paremmin asiakkaidemme tarpeita. Nappula Väylään on lisätty mahdollisuus tarkastella organisaatio- ja yksikkötasolla Väylän kautta lähetettyjen viestien määriä kuukausittain ja vuosittain. Lisäksi Väylään on toteuttu paljon toivottu mahdollisuus lähettää asiakaskohtainen kysely usealle asiakkaalle samalla kertaa eli joukkolähetys-toiminto.

Ensi vuonna jatkamme Väylän kehittämistä mahdollistamalla anonyymien kyselyjen lähettämisen Väylän kautta. Vastaukset koostetaan Tilasto-moduuliin siten, ettei yksittäistä vastaajaa voida tunnistaa. Vastauksia ei siis liitetä henkilöihin ja tämä mahdollistaa kyselyjen lähettämisen laajemmalle joukolle. Esimerkiksi pienet organisaatiot ovat toivoneet mahdollisuutta lähettää palautekyselyjä asiakkaiden ja heidän läheistensä lisäksi myös työntekijöille. Lisäksi pyrimme kehittämään Väylä-vastauksien koosteita siten, että niitä on aiempaa helpompaa jatkojalostaa sekä käyttää esimerkiksi organisaation omassa markkinoinnissa.

Nappula Väylä -webinaaritallenne asiakkaille

Mikäli Nappula Väylä ei ole tuttu toiminto tai haluat tutustua Väylän uusiin toimintoihin, kannattaa katsoa Nappula Väylä -webinaaritallenne.  Webinaaritallenne on katsottavissa Nappulan Info-moduulin kautta.

Lisätietoja myynnistämme

Nappula Väylä on lisämaksullinen toiminto, josta on saatavilla eri kokoisia paketteja (viestejä per kuukausi) erilaisiin tarpeisiin. Tekstiviestien lähetyksen lisäksi hinta sisältää Väylä-toiminnon ylläpidon ja jatkokehittämisen. Kysy lisätietoja Nappula-ohjelmistosta tai Väylästä myynnistämme.

 

Kategoriat: Nappula