HILKKA-mobiilisovellus kotiin annettaviin palveluihin

- Kirjoittanut Johanna Tanninen, markkinointi- ja viestintäjohtaja

HILKKA-järjestelmän mobiilisovellus on käytössä erityisesti yksityisten palveluntarjoajien, kuntien ja kaupunkien kotihoidossa,  kotisairaanhoidossa sekä asumispalveluissa. Helppokäyttöinen HILKKA-mobiili tukee kotihoidon liikkuvan työn luonnetta ja sen avulla työntekijät näkevät kaiken oleellisen tiedon päivän asiakaskäynteihin liittyen. Työntekijä näkee päivän työt & käynnit suoraan mobiilisovelluksesta ja pääsee lähtemään seuraavaan määränpäähänsä suoraan asiakkaalta hyödyntäen tarvittaessa puhelimen navigointia. Kotikäynnin aikana työntekijä voi tarkistaa mobiilisovelluksesta mm. asiakkaan perustiedot, kerätä asiakaspalautetta sekä aloittaa ja lopettaa työn HILKKA-mobiilin avulla.

Jos käytössäsi on HILKKA-järjestelmän työvuorosuunnittelu, työaikojen kirjaaminen on mahdollista tehdä suoraan HILKKA-mobiilisovelluksella. Toteutuneet työt siirtyvät HILKKA-järjestelmän työraporteille jai tarvittaessa aina laskutukseen asti.

Mobiilisovellus tukee rakenteista kirjaamista reaaliajassa ja voit hyödyntää puheentunnistusta

HILKKA-mobiili tukee hoitotyön sähköistä ja reaaliaikaista rakenteista kirjaamista kotiin annettavissa palveluissa. Kirjauksissa pystyt käyttämään omia kirjausotsikoita tai halutessasi rakenteellista kirjaamista. Voit myös sanella kirjauksen, jolloin kirjaus on mahdollista tehdä nopeasti ja asiakkaan kanssa yhdessä.

Mobiilisovellus toimii Android-puhelimissa. Käyttäjä näkee mobiilista asiakastiedot kätevästi yhdellä silmäyksellä. Hoivatyöntekijä voi tarkistaa mobiilista mm. asiakkaan yleistiedot, lääkelistan, mittaukset ja arviot sekä asiakkaan yhteyshenkilöt. Sovelluksen avulla voidaan kirjata monipuolisesti erilaisia mittaustuloksia (verenpaine, verensokeri, paino jne.) sekä tarkistaa lääkelistan tai asiakkaaseen liittyvät kirjaukset. Tietoja on mahdollista kirjata myös puhelimen ollessa matkapuhelinverkon ulottumattomissa.

Tietoturvallista sisäistä viestintää myös mobiilissa

HILKKA-järjestelmään tallennetut työntekijöiden, asiakkaan ja muiden yhteyshenkilöiden yhteystiedot löytyvät keskitetysti HILKKA-mobiilisovelluksesta ja näin yhteydenpito on kätevää. HILKKA-mobiili tarjoaa myös tietoturvallisen viestikanavan työntekijöille ja koko organisaatiolle. Työntekijä voi lähettää HILKKA-viestejä työntekijöille, viestiryhmille tai koko yksikölle. Hän voi tarkastella saapuneita, lähetettyjä viestejä ja yksikön huomioita (= HILKKA-järjestelmän ilmoitustaulun huomioita) mobiilissa.

Mobiili HILKKA-järjestelmä mahdollistaa lisää aikaa hoitotyöhön

Väestön ikääntymisen myötä kotihoidon tarve kasvaa ja kotihoidon organisointiin tarvitaan tehokkaita työkaluja. HILKKA-järjestelmän ja -mobiilin avulla hallitaan tehokkaasti ja reaaliaikaisesti palveluja, kotikäyntejä kentällä tekeviä työntekijöitä,  asiakastietoja sekä laskutusta. HILKKA-järjestelmä mahdollistaa lisää aikaa varsinaiseen hoito- ja asiakastyöhön — näin tehtäväkuorma jakautuu työntekijöiden kesken tasaisemmin.

Jos sinulla heräsi lisäkysymyksiä mobiilista, voit kysyä lisätietoja myynnistämme.

Kategoriat: HILKKA