Ratkaisumme

Inhimillisyydestä ja tukea tarvitsevien elämänlaadusta ei haluta tinkiä, mutta resursseja niiden ylläpitämiseen menneen maailman keinoilla ei ole.

Fastroin ratkaisujen perustana on hoitotyön ammattilaisten kanssa yhteistyössä kehitetty toiminnanohjausjärjestelmä (ERP), joka mukautuu mitä erilaisimpien asumis-, varhaiskasvatus- ja kotipalveluympäristöjen tarpeisiin.

Vuonna 2017 Fastroi HILKKA™ oli käytössä jo yli 1000 yksityisen- ja julkisen sektorin toimipisteessä ympäri Suomea, loppukäyttäjien määrän ollessa pitkälti yli 35 000 henkilön. Nappula on käytössä 330 yrityksessä ja yhteisössä ja järjestelmällä on käyttäjiä yli 6000.

Tehokkaalla toiminnanohjauksella ja helppokäyttöisellä asiakastietojärjestelmällä hyödyt eivät ole vain taloudellisesti mitattavissa: aikaa jää enemmän varsinaiseen hoitotyöhön ja tehtäväkuorma jakautuu työntekijöiden kesken tasaisemmin. Myös hermoja raastavan paperityön määrä vähenee sekä hankalien, vanhanaikaisten järjestelmien käyttö poistuu vaikeuttamasta arkea.

Ratkaisumme hyödyttää siten kaikkia, niin työntekijöitä kuin apua tarvitsevia asiakkaitakin. Ihmisiä, joista välitetään –  ja jotka välittävät.

 

Lisää aikaa hoitotyöhön

Hallintotöihin kulunut aika
+30%
-15%
Enemmän aikaa hoito- ja esimiestyössä

Omaisviestintä

Omaisviestintä

Fastroi on kehittänyt tietoturvallisen omaisviestintäpalvelun HILKKA™-ohjelmistoon. Fastroi Omaisviestintä helpottaa sähköistä yhteydenpitoa hoitohenkilökunnan ja hoivapalvelujen asiakkaan omaisten välillä.

  • Mahdollistaa hoitohenkilökunnan ja omaisten keskinäisen kommunikoinnin sähköisesti.
  • Kalenterin avulla hoivapalvelun asiakkaan päiväohjelma tulee näkyville, ja omainen voi seurata läheisensä päivän tapahtumia helposti.
  • Toiminnan läpinäkyvyys parantaa hoidon laatua.
  • Omaisviestintä säästää työaikaa – puhelinsoitot vähenevät ja itse hoitotyöhön jää enemmän aikaa.
  • Kotihoidossa käytettävä reissuvihko voidaan korvata uudella viestintäkanavalla.
Katso lisää

HILKKA-järjestelmä

HILKKA™ – apuna hoitotyön haasteissa

Perusteellisen, asiakkaamme koko toimintaa kehittävän ratkaisumme keskiössä on aina ihminen.

HILKKA™-toiminnanohjausjärjestelmä (ERP) on suunniteltu yhdessä hoitotyön ammattilaisten kanssa. Asiakkaan tarpeisiin mukautettavissa oleva tuotteemme monine eri rajapintoineen ja laajennusmahdollisuuksineen mahdollistaa yksilöidyt ratkaisut, jotka ratkovat monia pullonkauloja eri työympäristöissä, kuten asumispalveluyksiköissä ja kotipalveluiden puolella.

Katso lisää

Nappula-järjestelmä

Nappula – Lastensuojelun ammattilaisen työkalu

Aika kuuluu ihmiselle

Nappula on kehitetty lastensuojelun ammattilaisten kanssa vastaamaan alan todellisiin haasteisiin. Järjestelmä perustuu ajan säästämiseen, että kirjauksiin normaalisti käytetty aika voitaisiin käyttää tehokkaammin.

Katso lisää

Integraatiot

Integraatiot

HILKKA™ on liitettävissä moniin valtakunnallisiin rajapintoihin ja järjestelmä toimii saumattomasti myös mobiilissa – tietojen tarkastelu ja raportointi onnistuu missä vain, milloin vain.

HILKKA™-järjestelmän (ERP) toimivuutta lisäävät sen erilaiset integrointimahdollisuudet mm. hoitajakutsu-, turvaranneke-, palkanlaskenta-, taloushallinto- ja laatujärjestelmien kanssa.

Katso lisää

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä!

Ota yhteyttä