Sähköinen asiakastieto- tai toiminnanohjausjärjestelmä tehostaa vammaispalveluja tarjoavien työtä

Sähköinen asiakastieto- tai toiminnanohjausjärjestelmä tehostaa vammaispalveluja tarjoavien työtä. Hilkka™-toiminnanohjausjärjestelmä tai Nappula™-asiakastietojärjestelmä soveltuvat erinomaisesti palveluasumista, henkilökohtaista apua ja vaikeavammaisten päivätoimintaa tarjoaville yksiköille. Järjestelmämme on rakennettu yhdessä alalla toimivien asiantuntijoiden kanssa, vammaispalvelulain vaatimukset huomioon ottaen.

Sähköinen asiakastieto- tai toiminnanohjausjärjestelmä tehostaa vammaispalveluja tarjoavien työtä. Hilkka™-toiminnanohjausjärjestelmä tai Nappula™-asiakastietojärjestelmä soveltuvat erinomaisesti palveluasumista, henkilökohtaista apua ja vaikeavammaisten päivätoimintaa tarjoaville yksiköille. Järjestelmämme on rakennettu yhdessä alalla toimivien asiantuntijoiden kanssa, vammaispalvelulain vaatimukset huomioon ottaen.

Molemmissa järjestelmissä on kaikki asiakas- ja henkilöstötieto kootusti yhdessä paikassa. Palveluna tarjottavat ohjelmistomme (SaaS) takaavat asiakastiedon viiveettömän ja tietoturvallisen käsittelyn ajasta ja paikasta riippumatta.

Hilkka-toiminnanohjausjärjestelmän edut vammaispalveluissa

Hilkka-järjestelmän avulla vammaispalvelujen toiminnanohjaus on kätevää. Organisaatiosi saa käyttöön laajat asiakastieto- ja toiminnanohjausjärjestelmän hyödylliset ominaisuudet samassa paketissa.  Järjestelmä tukee vammaispalvelulain mukaisia kirjaus- ja tilastovaatimuksia ja selkeyttää dokumentointia.

Asiakkaiden perustiedot, toimintakykyarviot, tarvittavat palvelut ja mahdolliset tukitoimet sekä palvelusuunnitelmat löytyvät Hilkka-järjestelmän ansiosta yhdestä paikasta. Ohjelmasta löytyy myös Fimean lääketietokanta, joka helpottaa lääkkeiden seurantaa. Kalenteriominaisuus taas sujuvoittaa viikko-ohjelmien tekoa. Ohjelmasta löytyy myös omat osionsa fysioterapeuteille, sosiaalityölle ja päivittäisille raha-asioille. 

Työvuorojen suunnittelu ja optimointi -ominaisuus tekee työvuorojen laatimisesta helppoa ja jouhevaa. Tämän ansiosta resurssit saadaan suunnattua oikeaan aikaan oikeaan paikkaan ja työvuorojen vaihto sujuu ongelmitta. Kotiin annettavien palvelujen asiakaskäynteihin liittyvät tiedot kulkevat mobiilissakin mutkattomasti toimivan järjestelmän ansiosta työntekijöiden mukana kaiken aikaa. Myös tietojen kirjaaminen käy jouhevasti missä vain, eikä tietoja tarvitse raportoida kahteen kertaan, sillä kaikki järjestelmän toiminnallisuudet keskustelevat toistensa kanssa. 

Järjestelmän toimivuutta lisäävät sen erilaiset integrointimahdollisuudet mm. turvaranneke-, palkanlaskenta-, taloushallinto- ja laatujärjestelmien kanssa.

Nappula-asiakastietojärjestelmän avulla kirjaat rajoituspäätökset erityishuoltolain vaatimusten mukaisesti

Nappula-järjestelmä™ takaa asiakastiedon sähköisen, viiveettömän ja tietoturvallisen käsittelyn, mikä parantaa asiakasturvallisuutta ja antaa henkilöstölle enemmän aikaa keskittyä asiakastyöhön. Järjestelmän erilaiset käyttäjätasot parantavat asiakkaiden tietoturvaa ja tietojen hallintaa.

Nappula-järjestelmällä kirjataan rajoitukset  aina erityishuoltolain vaatimusten mukaisesti ja tietoturvallisesti. Oikein kirjatut päätökset takaavat myös työntekijän oikeusturvan. Lainsäädännön vaatimat muutokset tuodaan järjestelmään automaattisesti. Voit tarkistaa rajoitukset suoraan järjestelmästä, mikä nopeuttaa ja helpottaa käytännön työtä.

Nappula tukee kuntoutustyötä ja ohjelmistoon on mahdollista tehdä yksilöllinen kuntouttava hoitosuunnitelma ja seuranta. Järjestelmän avulla voi toteuttaa myös lääkehoidon ja siihen liittyvien mittausten seuranta. 

Nappula auttaa myös laskutus- ja puitesopimuksien hallinnassa. Nappulaan voi kirjata asiakkaan läsnä- ja poissaolot sekä asiakkaalle tarjottavat erilaiset palvelut, joiden pohjalta voidaan koostaa aineistoa laskutusta ja tilastointia varten.

Fastroi Nappula- ja Hilkka-järjestelmien hyötyjä vammaispalveluissa

Fastroi Hilkka™- ja Nappula™-järjestelmät helpottavat kirjaamista vammaispalveluissa ja aikaa jää enemmän asiakastyöhön. Tarvitaan vain tietokone, matkapuhelin tai tabletti sekä internetyhteys ja järjestelmän käyttö voi alkaa. Ohjelmiston käyttöönottokoulutuksessa opiskellaan ohjelmiston käyttöä. Helpdeskimme palvelee asiakkaitamme ohjelmiston käytössä ja ongelmatilanteissa niin puhelimitse kuin sähköisesti. 

  • Kaikki tieto kirjataan samaan järjestelmään, jossa se on turvallisesti tallennettuna ja muokattavissa kaiken aikaa.
  • Järjestelmät tukevat vammaispalvelulain mukaisia kirjaus- ja tilastovaatimuksia ja selkeyttävät dokumentointia.
  • Asiakkaiden lääkitystiedot kätevästi järjestelmässä. 
  • Laskutus -ominaisuudet mahdollistavat töiden ja palveluiden laskutusaineiston muodostamisen mm. taloushallinnon järjestelmää varten. 
  • Hilkka-mobiili helpottaa reaaliaikaista kirjaamista kotiin vietävissä palveluissa. 
  • Hilkka-järjestelmän työvuorosuunnittelu mahdollistaa työntekijöiden työvuorojen suunnittelun ja raportoinnin nopeasti ja eri työehtosopimukset huomioiden. Tehtyjen tuntien siirtäminen palkkaohjelmistoon rajapinnan avulla.
  • Sosiaali-Hilmon koostaminen (mm. asiakaslaskenta, hoitojakson perustiedot, palveluala ja läsnäoloraportointi) ja tilastointi kätevästi ohjelmiston avulla. Tiedot kerätään Hilkka-järjestelmän avulla ja ne lähetetään THL:n Sosiaali-Hilmo -palveluun.

Parhaiten Hilkka- tai Nappula-järjestelmän hyödyntämisestä ja sen käytöstä osaavat kertoa vammaispalveluja tarjoavat asiakkaamme. Lue lisää asiakastarinoistamme!

Saattaisit olla kiinnostunut myös näistä

Hilkka

Toiminnanohjausjärjestelmä vammaispalveluihin
Lue lisää!
Fastroi Nappula-ohjelmiston käyttöliittymä

Nappula

Asiakastietojärjestelmä vammaispalveluihin
Lisätietoa
Fastroi kouluttaa asiakkaitaan

Yhteydenotto

Kiinnostuitko tuotteistamme? Jätä yhteystietosi, niin olemme sinuun pian yhteydessä.
Ota yhteyttä!